
Kağıthane pazarında bir emekli durumunu ANKA'ya böyle anlattı: Doktor vitamin eksikliğinden dolayı muz, karnabahar, pancar, avokado ye dedi. Al da ye bakayım? Hastayım, haplarımın yarısını ödünç aldım
21 Ocak 2026 10:38
Sadece en düşük emekli maaşına bin 62 liralık artış öngören düzenleme yasallaşmayı beklerken Kağıthane pazarında ANKA'ya konuşan emekliler içinde bulundukları durumu anlattı. Hatice Demirer isimli emekli, “Aldıklarımı bıraka bıraka geldim. Ne yapayım? 20 bin lirayı kiraya mı vereyim boğazıma mı yiyeyim? Kızlarım harçlık veriyor arada. Doktor vitamin eksikliğinden dolayı muz, karnabahar, pancar, avokado ye dedi, alamıyorum. Al da ye bakayım yiyebiliyor musun? 130 lira bir tane avokado. Nasıl yiyeceksin? 35 sene fındık tarlasında çalıştım, emek verdim sigorta da ödedim. Hastayım, doktordan çıkamıyorum. Hapım cebimde yarısını da alamadım. Buna bile para alıyorlar. Ödünç aldım şimdi. Vallahi ödünç aldım. Ne yapabilirim. Zor zor” dedi.







