Giresun'da belediye otobüslerinde kartlı sistem dönemi başladı15 Nisan 2026 14:35Giresun Belediyesi, şehir içi toplu taşıma hizmetleri kapsamında belediye otobüslerinde uygulanan "biletçi sistemi" kaldırılarak kartlı sisteme geçti.