Anka Haber

#GÜVENLİK-İŞ

Güvenlik-İş'ten özel güvenlik görevlileri için şehitlik, yıpranma payı ve kadro çağrısı

Güvenlik-İş'ten özel güvenlik görevlileri için şehitlik, yıpranma payı ve kadro çağrısı

25 Haziran 2026 17:11

Güvenlik-İş Sendikası Genel Başkanı Ömer Çağırıcı, 26 Haziran Özel Güvenlik Günü ve Haftası dolayısıyla yaptığı açıklamada, özel güvenlik görevlilerine şehitlik ve gazilik hakkı tanınması, yıpranma payı verilmesi, KİT'lerde kadro sorununun çözülmesi ve okullarda daha fazla özel güvenlik görevlisi istihdam edilmesi çağrısında bulundu.

Güvenlik-İş Sendikası'ndan ANKA Haber Ajansı'na "Emek Dostu" ödülü

Güvenlik-İş Sendikası'ndan ANKA Haber Ajansı'na "Emek Dostu" ödülü

24 Temmuz 2025 22:37

TÜRK-İŞ'e bağlı Güvenlik-İş Sendikası, 24 Temmuz Basın Özgürlüğü için Mücadele Günü kapsamında "Emek Dostu Ödül Töreni" düzenledi. Törende, emek ve işçi haklarına yönelik çalışmaları dolayısıyla ANKA Haber Ajansı "Emek Dostu" ödülüne layık görüldü.

Konyaaltı Belediye Başkanı Kotan güvenlik personelini dinledi

Konyaaltı Belediye Başkanı Kotan güvenlik personelini dinledi

27 Haziran 2025 15:25

Konyaaltı Belediye Başkanı Cem Kotan, 26-30 Haziran Özel Güvenlik Haftası dolayısıyla Konyaaltı Belediyesi Özel Güvenlik Birimi personeliyle buluştu. Güvenlik-İş Sendikası'nın da yer aldığı toplantıda Başkan Kotan, personelin sorun ve taleplerini dinledi.

Güvenlik-İş Sendikası Genel Başkanı Çağırıcı: "Gazilik ve şehitlik hakkını talep ediyoruz, kendimize özel bir yasa istiyoruz"

Güvenlik-İş Sendikası Genel Başkanı Çağırıcı: "Gazilik ve şehitlik hakkını talep ediyoruz, kendimize özel bir yasa istiyoruz"

25 Haziran 2025 18:04

Güvenlik-İş Sendikası Genel Başkanı Ömer Çağırıcı, "Biz özel güvenlik görevlileri olarak toplumda saygınlık konusunda ciddi sorunlar yaşıyoruz. Bugün AVM’den hastaneye bulunduğumuz her yerde, hayatın her alanında mezarlıklar da dahil özel güvelik görevlisi var. Bizler kanunla görev yapan özel güvenlik görevlileriyiz. Gazilik ve şehitlik hakkını talep ediyoruz, 60 gün yıpranma ve kendimize özel bir yasa istiyoruz" dedi.

EK PROTOKOL İMZALANDI, KONYAALTI BELEDİYESİ İŞÇİLERİNİN MAAŞLARINA YÜZDE 37 ZAM YAPILDI

EK PROTOKOL İMZALANDI, KONYAALTI BELEDİYESİ İŞÇİLERİNİN MAAŞLARINA YÜZDE 37 ZAM YAPILDI

20 Eylül 2023 15:53

Konyaaltı Belediyesi ile Güvenlik-İş Sendikası ve Belediye-İş Sendikası arasında ek protokol imzalandı. İmzalanan protokole göre işçilerin maaşına yüzde 37 oranında zam yapıldı. Konyaaltı Belediye Başkanı Semih Esen, “Yapılan protokol işçilerimize hayırlı olsun’’ dedi.

GÜVENLİK-İŞ SENDİKASI GENEL BAŞKANI ÇAĞIRICI: “ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİLERİ BİR YIL ÜZERİ CEZA ALDIĞI ZAMAN ÇALIŞMA İZNİMİZ OLAN KİMLİK KARTIMIZ İPTAL EDİLİYOR. HERKESİ KORURKEN KENDİMİZİ GÜVENDE HİSSEDEMEZ HALE GELDİK”

GÜVENLİK-İŞ SENDİKASI GENEL BAŞKANI ÇAĞIRICI: “ÖZEL GÜVENLİK GÖREVLİLERİ BİR YIL ÜZERİ CEZA ALDIĞI ZAMAN ÇALIŞMA İZNİMİZ OLAN KİMLİK KARTIMIZ İPTAL EDİLİYOR. HERKESİ KORURKEN KENDİMİZİ GÜVENDE HİSSEDEMEZ HALE GELDİK”

25 Haziran 2023 13:06

Güvenlik ve Savunma İşçileri Sendikası (Güvenlik-İş) Genel Başkanı Ömer Çağırıcı, “Özel güvenlik görevlileri bir yıl üzeri ceza aldığı zaman valilik ve İçişleri Bakanlığı tarafından verilen çalışma iznimiz olan kimlik kartımız iptal ediliyor. Görev yapmış olduğumuz yerlerde herkesi korurken kendimizi güvende hissedemez hale geldik. Gerekli düzenlemelerin hepsi yapıldı. İçişleri Bakanımız Sayın Ali Yerlikaya’dan, bu konuda bir an evvel Meclis’in harekete geçmesini istiyoruz” açıklamasını yaptı.

KONYAALTI BELEDİYESİ'NDE SEVİNDİREN PROTOKOL

KONYAALTI BELEDİYESİ'NDE SEVİNDİREN PROTOKOL

28 Eylül 2022 15:44

Konyaaltı Belediyesi ile Güvenlik-İş Sendikası, ikinci dönem iş sözleşmesi protokolü imzalayarak, güvenlik personelinin maaşında ve sosyal haklarında yeniden iyileştirmeler yaptı.

TEPEBAŞI BELEDİYESİ'NDE ÇALIŞAN GÜVENLİK GÖREVLİLERİNİN EN DÜŞÜK MAAŞI 8 BİN 256 TL OLDU

TEPEBAŞI BELEDİYESİ'NDE ÇALIŞAN GÜVENLİK GÖREVLİLERİNİN EN DÜŞÜK MAAŞI 8 BİN 256 TL OLDU

23 Ağustos 2022 17:42

Tepebaşı Belediyesi ile Türk-İş'e bağlı Güvenlik-İş arasında imzalanan toplu iş sözleşmesi ile belediye güvenlik görevlilerinin en düşük maaşı 8 bin 256 TL oldu. Tepebaşı Belediye Başkanı Ataç, “Biz, her zaman emeğin yanındayız” dedi.

GÜVENLİK-İŞ: EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET MÜCADELEMİZ DEVAM EDECEK

GÜVENLİK-İŞ: EŞİT İŞE EŞİT ÜCRET MÜCADELEMİZ DEVAM EDECEK

26 Haziran 2020 13:51

Güvenlik- İş Sendikası Ankara Şube Başkanı Haydar Yıldırım, 26-30 Haziran Özel Güvenlik Haftası’nda yaptığı açıklamada kamuda çalışan güvenlik görevlilerinin kadro sorununa değinerek, “Eşit işe eşit ücret ve kadro alamayan KİT çalışanlarını kadroya dahil etme çabamız sonuç alana kadar devam edecektir” dedi.