
ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ SAĞLIK MERKEZİ, 3 YILDA ON BİNLERCE YURTTAŞA HİZMET VERDİ
30 Nisan 2024 11:34
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin Kepez ilçesinde 2021 yılında faaliyete açtığı sağlık merkezi, 3 yılda on binlerce vatandaşa ücretsiz hizmet verdi. Her türlü teknik donanıma sahip modern sağlık merkezinde, ağız ve diş tedavileri, sünnet, psikolojik destek ve evde sağlık hizmetleri sunuluyor. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, yeni dönemde Ağız ve Diş Sağlığı merkezlerinin ilçelerde de açılması için çalışmalara başladıklarını söyledi.













