Emekliler Kadıköy'deki "Sefalet Zulmüne Son" mitinginde iktidara seslendi: Er geç sandık gelecek ve hesap görülecek
12 Nisan 2026 16:23
Tüm Emeklilerin Sendikası çağrısıyla Kadıköy'de "Sefalet Zulmüne Son" mitinginde bir araya gelen emekliler, demokrasinin adeta askıya alındığını belirterek "Seçilmişler görevden alınıyor! Halkın iradesi gasp ediliyor! Sendikacılar, gazeteciler, siyasetçiler susturuluyor! Yargı siyasallaştırılmış durumda! Demokrasi yoksa ekmek de yoktur! Hukuk yoksa yaşam da yoktur!" dedi. Basın açıklamasında "Kurt kışı geçirir ama yediği ayazı unutmaz" atasözünü anımsatan emekliler "Er geç sandık gelecek ve hesap görülecek" ifadesine yer verdi. Açıklamada 20 bin lira seyyanen zam, bayram ikramiyesinin asgari ücret düzeyine çıkarılması ve en düşük emekli aylığının, en düşük memur aylığına eşitlenerek, kademelendirilmesi istendi.