
Boşanma aşamasındaki eşi ikinci kez elektronik kelepçesini kırdı... Dilek Yiğiter Tunçdoğan: "Ben öldükten sonra ceza almasının bir önemi yok"
10 Mayıs 2026 12:55
Uzaklaştırma kararı kapsamında elektronik kelepçe takılan eşi Rıza Tunçdoğan’ın kelepçeyi ikinci kez kırdığını ifade eden Dilek Yiğiter Tunçdoğan, yetkililere seslenerek, “Ben veya kızım öldükten sonra şahsın bulunmasının ve ceza almasının benim için hiç bir önemi yok. Lütfen artık sesimi duyun kızıma ve bana bir zarar gelmeden 20’ye yakın sabıkası olan bir insan gerekli cezaları alsın, elektronik kelepçe bir çözüm değil” dedi.













