
Bakan Işıkhan: 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı ilgili paydaşların katılımıyla yapıldı
25 Haziran 2026 16:27
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 30’uncu Ulusal İş Sağlığı ve Güvenliği Konseyi Toplantısı'nın yapıldığını belirterek, "Ortak akıl ve sosyal diyalog anlayışıyla hazırladığımız politikalarla, çalışma hayatında iş sağlığı ve güvenliği kültürünü daha da yaygınlaştıracak adımlar atmaya devam edeceğiz" dedi.













