
DİŞHEK-SEN: "Asistan diş hekimlerinin taban ek ödeme hesaplamaları yeniden gözden geçirilmelidir"
21 Mayıs 2026 17:17
DİŞHEK-SEN, Sayıştay denetimi sonrası Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi’nde asistan diş hekimleri ve öğretim görevlilerine yönelik taban ek ödeme kesintileri ile geriye dönük borç çıkarılmasına tepki göstererek, "Hafta sonu günlerinin çalışılmayan gün kapsamında değerlendirilmesine son verilmelidir. Asistan diş hekimlerinin taban ek ödeme hesaplamaları yeniden gözden geçirilmelidir" açıklamasını yaptı.





