Diyanet'in cuma hutbesi: İnsan, günden güne yalnızlaşmakta, kalabalıklar içinde kimsesiz kalmaktadır
20 Şubat 2026 09:51
Diyanet İşleri Başkanlığı'nın, bugün tüm camilerde okutulacak cuma hutbesinde, aile bağlarının zayıfladığı ve insanların yalnızlaştığı bir çağda yaşandığı belirtilerek, yaşanan sıkıntıların çaresinin cami ile hayat arasındaki bağı güçlendirmek ve İslam’ın evrensel hakikatlerini yeniden gündeme taşımak olduğu vurgulandı. Hutbede, "İnsan, günden güne yalnızlaşmakta, kalabalıklar içinde kimsesiz kalmaktadır. Dünya nimetlerine aşırı meyletmenin yol açtığı huzursuzluk, kişinin hayatı dünyadan ibaret görmesine, maneviyattan uzaklaşmasına sebep olmaktadır. Yaşadığımız bütün bu sıkıntıların çaresi ise cami ile hayat arasındaki bağı güçlendirmekten, bizi biz yapan değerleri yeniden gündemimize taşımaktan geçmektedir" ifadelerine yer verildi.