BAŞKAN TUNÇ SOYER’DEN BİSİKLETLİ ULAŞIM ÇAĞRISI
04 Haziran 2022 11:35
İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer, 3 Haziran Dünya Bisiklet Günü nedeniyle düzenlenen etkinlikte, İzmirlileri bisiklet kullanmaya davet etti. Konak Meydanı’ndan İnciraltı’na kadar toplu bisiklet sürüşü öncesinde konuşan Başkan Tunç Soyer, kentte bisikletli ulaşımı teşvik etmek için önemli çalışmalar yaptıklarını söyledi.