
Köyüne dönen emekli: “Hayvancılığa dönüş var ama destek bekliyoruz”
02 Ocak 2025 12:13
Emekli olup köyüne dönen Yozgatlı yurttaş arazi alıp ahırını kurdu ama hayvan alacak parası kalmadı. Memur emeklisi Bilal Nazlı, besicilik, çiftçilik yapmak istediğini ama imkanının kalmadığını söyleyip devletten destek istedi. "Hayvancılık genimize işlemiş ama köyde ahırlar boş" diyen Nazlı, Tarım Bakanlığı'na "Tarıma vardım, kefil istediler. Şehirde evimiz olmadığı için kefil veremedik” ifadeleri ile çaresizliğini dile getirip, çağrı yaptı.