
Dişhek-Sen Genel Başkanı Banu Yıldırım: Diş hekimleri teşvik ek ödemeleri konusunda büyük bir adaletsizlikle karşı karşıya bırakıldı
21 Ocak 2026 17:17
Diş Hekimliği Sendikası (Dişhek-Sen) Genel Başkanı Banu Yıldırım, devlet hastanelerinde çalışan diş hekimlerinin, 8. Toplu Sözleşme ile daha önce sahip oldukları teşvik ek ödeme hakkını kaybederek ciddi bir gelir adaletsizliğiyle karşı karşıya kaldığını bildirdi. Düşük puanlama ve katsayılar nedeniyle emeklerinin gelirlerine adil biçimde yansımadığını, bunun da mağduriyeti derinleştirdiğini vurgulayan Yıldırım, sorunun çözümü için ek protokol yapılması gerektiğini aktardı. Yetkili sendikaların sessiz kalmasının eleştiren Yıldırım, hukuki yolları kullacaklarını duyurdu.



