Anka Haber

#böcek müzesi

Yozgat’ta 4 bin türün sergilendiği "Böcek Müzesi" ilgi görüyor

Yozgat’ta 4 bin türün sergilendiği "Böcek Müzesi" ilgi görüyor

02 Ekim 2025 10:09

Yozgat Bozok Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü bünyesinde 2013 yılında kurulan Böcek Müzesi, hem bilimsel çalışmalara hem de öğrencilere kaynak sağlıyor. Türkiye’nin farklı bölgelerinden toplanan yaklaşık 4 bin böcek türünün sergilendiği müze, ilkokuldan liseye kadar birçok öğrencinin de ilgisini çekiyor.

YOZGAT’TAKİ BÖCEK MÜZESİ, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARA KAYNAK OLUŞTURUYOR

YOZGAT’TAKİ BÖCEK MÜZESİ, BİLİMSEL ARAŞTIRMALARA KAYNAK OLUŞTURUYOR

09 Aralık 2022 11:02

Yozgat Bozok Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü’nde, Türkiye’nin birçok bölgesinden toplanan 4 bin civarındaki böcekle oluşturulan Böcek Müzesi hem bilimsel çalışmalara hem de öğrencilerin eğitimine kaynak oluşturuyor.

ATAKUM’DA ÇOCUKLARDAN ‘BÖCEK MÜZESİ’NE ZİYARET

ATAKUM’DA ÇOCUKLARDAN ‘BÖCEK MÜZESİ’NE ZİYARET

27 Mayıs 2022 17:30

Atakum Belediyesi Kreş ve Gündüz Bakımevleri’nin Atakent ve Mevlana şubeleri Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ziraat Fakültesi’nde yer alan Böcek Müzesi’ni ziyaret etti.

ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MUHİTTİN BÖCEK, KUMLUCA’DA

ANTALYA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE BAŞKANI MUHİTTİN BÖCEK, KUMLUCA’DA

15 Mart 2022 17:23

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kumluca’da bir dizi ziyaret ve toplantı gerçekleştirdi. Kumluca Kent Müzesi ile ATASEM kursiyerlerini ziyaret eden Başkan Böcek, muhtar ve STK temsilcileri ile buluştu. Kumluca sanayi sitesine yapılan asfalt çalışması ve Hacıveliler Köprüsü inşaat alanında da incelemelerde bulunan Başkan Böcek, Kumlucalı kadın muhtarları da evlerinde ziyaret etti.

BAŞKAN BÖCEK KARAALİOĞLU KENT YAŞAM PARKI PROJESİ’Nİ İNCELEDİ

BAŞKAN BÖCEK KARAALİOĞLU KENT YAŞAM PARKI PROJESİ’Nİ İNCELEDİ

26 Temmuz 2020 11:39

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Karaalioğlu Kent Yaşam Parkı Projesi bünyesindeki Kent Müzesi çalışmalarını yerinde inceledi. Başkan Böcek, proje kapsamında eski kapalı spor salonunu halkın talepleri doğrultusunda özüne döndüreceklerini belirterek eski işlevine uygun şekilde yarı açık bir spor alanı olarak değerlendireceklerini söyledi.

ANTALYA KENT MÜZESİ KOMPLEKSİ'NDE SONA GELİNİYOR

ANTALYA KENT MÜZESİ KOMPLEKSİ'NDE SONA GELİNİYOR

21 Mayıs 2020 12:54

Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in talimatıyla Kent Müzesi Kompleksi’nde tekrar başlayan çalışmalarda sona yaklaşıldı. Yeşillendirme ve peyzaj çalışmaları sonrasında eski Büyükşehir Belediye hizmet alanı yepyeni bir görünüme kavuştu.