AYVALIK BELEDİYE BAŞKANI ERGİN’DEN ‘DOĞAL GAZ’ AÇIKLAMASI
26 Mart 2024 11:34
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, ilçe sakinlerinin doğal gaz çalışmalarına ilişkin soruları karşısında yaşanan sürece ilişkin bilgi verdi. Balıkesir genelinde çalışmaların yapıldığını ancak en sonra Ayvalık'a gelindiğini, bu noktada yetkili kurum ve kuruluşlardan geri dönüş alamadıkları için kendi görev tanımları dahilindeki çalışmalara başlayamadıklarını dile getirdi. Ergin, "Kafamda onlarca soru var, bu arkadaşlar bize oy verin diye tehdit ediyor ya insanları, acaba seçim sonucuna göre mi davranacaklar doğal gaz devam etsin mi, etmesin mi diye. Ama Ayvalık halkı bu tehditleri yemez "dedi.
“Doğal gazı BOTAŞ şehrin girişine kadar getiriyor, ondan sonra Balıkesir AKSA doğal gaz firması tarafından ihalesi alınmış. Ayvalık Belediyesi kazmıyor oraları. Gelin kardeşim, bize de bilgi verin, başlayın ama biz de bilelim hazırlık yapalım diyoruz” dedi.