
Antalya Büyükşehir Belediyesi, son 3 yılda toplam 125 ton atığı geri dönüşüme kazandırdı
20 Ocak 2026 11:38
Antalya Büyükşehir Belediyesi "Sıfır Atık Projesi" kapsamında birimlerinden çıkan tonlarca atığın bertaraf ve geri dönüşümünü sağlıyor. Çevreye zararlı tehlikeli atıklar periyodik olarak bertaraf edilirken belediyenin birim ve yerleşkelerine konulan atık ayrıştırma üniteleri ile atıklar geri dönüşüme kazandırılıyor. Bu kapsamda son 3 yılda toplam 32 ton tehlikeli atık bertaraf edilirken, 125 ton atık ise geri dönüşüme kazandırıldı.













