Adana Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü'nden "yüksek fatura" açıklaması: "Yüksek tüketim sayaçtan değil, tesisat kaynaklı bir sorundan kaynaklanmaktadır"
19 Haziran 2025 11:40
Adana Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Adana Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından bir abonenin su faturasının 4 bin 500 lira gelmesi üzerine yapılan açıklamada, aboneyle iletişime geçildiği ve su sayacında kaçak olduğu bilgisinin paylaşıldığı kaydedildi. Açıklamada, abonenin ASKİ'nin ardından Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na başvurduğu ve Bakanlığın da sayaçta bir arıza tespit etmediği belirtilerek, "Abonemiz, tüm bu geri bildirimlere rağmen sayaç değişimi talep etmiş ve sayacı değiştirilmiştir. Ancak yeni takılan sayaçta da 19 metreküp su tüketimi olduğu tespit edilmiştir. Bu da yüksek tüketimin sayaçtan değil, tesisat kaynaklı bir sorundan kaynaklandığını ortaya koymaktadır" denildi.