Anka Haber

#ASKIDA FATURA

ASKİ mobil uygulaması, Aydınlıların kullanımına sunuldu

ASKİ mobil uygulaması, Aydınlıların kullanımına sunuldu

11 Aralık 2025 14:32

Aydın Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) Genel Müdürlüğü, vatandaşların su aboneliğiyle ilgili tüm işlemlerini hızlı, güvenli ve kolay biçimde gerçekleştirebilecekleri resmi mobil uygulamasını kullanıma sundu. Ücretsiz olarak erişime sunulan uygulama, abonelik süreçlerinden fatura takibine kadar birçok hizmeti tek ekranda topluyor.

Adana Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü'nden "yüksek fatura" açıklaması: "Yüksek tüketim sayaçtan değil, tesisat kaynaklı bir sorundan kaynaklanmaktadır"

Adana Büyükşehir Belediyesi ASKİ Genel Müdürlüğü'nden "yüksek fatura" açıklaması: "Yüksek tüketim sayaçtan değil, tesisat kaynaklı bir sorundan kaynaklanmaktadır"

19 Haziran 2025 11:40

Adana Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı Adana Su ve Kanalizasyon İdaresi (ASKİ) tarafından bir abonenin su faturasının 4 bin 500 lira gelmesi üzerine yapılan açıklamada, aboneyle iletişime geçildiği ve su sayacında kaçak olduğu bilgisinin paylaşıldığı kaydedildi. Açıklamada, abonenin ASKİ'nin ardından Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’na başvurduğu ve Bakanlığın da sayaçta bir arıza tespit etmediği belirtilerek, "Abonemiz, tüm bu geri bildirimlere rağmen sayaç değişimi talep etmiş ve sayacı değiştirilmiştir. Ancak yeni takılan sayaçta da 19 metreküp su tüketimi olduğu tespit edilmiştir. Bu da yüksek tüketimin sayaçtan değil, tesisat kaynaklı bir sorundan kaynaklandığını ortaya koymaktadır" denildi.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

02 Nisan 2024 10:58

Kırşehir Belediyesi’nin ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için başlattığı “Askıda Fatura” dayanışma kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR’DE “ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI” RAMAZAN AYINDA DA DEVAM EDİYOR

KIRŞEHİR’DE “ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI” RAMAZAN AYINDA DA DEVAM EDİYOR

14 Mart 2024 09:17

Kırşehir Belediyesi, “Askıda Fatura Dayanışma Kampanyası” ile ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlara Ramazan ayında da destek oluyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

28 Kasım 2023 09:45

Kırşehir Belediyesi’nin ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için başlattığı “Askıda Fatura” dayanışma kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ’NİN "ASKIDA FATURA" KAMPANYASI SÜRÜYOR

15 Ağustos 2023 12:32

Kırşehir Belediyesi’nin ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için başlattığı “Askıda Fatura” dayanışma kampanyası yaz aylarında da devam ediyor

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

26 Temmuz 2023 09:44

Kırşehir Belediyesi tarafından su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için daha önceden başlatılan "Askıda Fatura" dayanışma kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

10 Mart 2023 09:19

Kırşehir Belediyesi tarafından su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için daha önceden başlatılan "Askıda Fatura" dayanışma kampanyası devam ediyor.

İBB’DEN YENİ YIL HEDİYESİ İÇİN “ASKIDA FATURA” ÇAĞRISI

İBB’DEN YENİ YIL HEDİYESİ İÇİN “ASKIDA FATURA” ÇAĞRISI

29 Aralık 2022 16:25

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB), yeni yıl hediyesi vermek isteyenlere, “Askıda Fatura” uygulamasına katılmaları çağrısı yaptı. İBB, hâlen 13 bin faturanın askıda beklediğini hatırlattı.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

16 Aralık 2022 09:38

Kırşehir Belediyesi tarafından su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için daha önceden başlatılan "Askıda Fatura" dayanışma kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI SÜRÜYOR

30 Eylül 2022 12:16

Kırşehir Belediyesi tarafından su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için daha önceden başlattığı "Askıda Fatura" dayanışma kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI DEVAM EDİYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN ASKIDA FATURA DAYANIŞMA KAMPANYASI DEVAM EDİYOR

17 Ağustos 2022 09:17

Kırşehir Belediyesi’nin ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için daha önceden başlatmış olduğu “Askıda Fatura” Dayanışma Kampanyası devam ediyor.

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN “ASKIDA FATURA” KAMPANYASI RAMAZAN AYINDA DA DEVAM EDİYOR

KIRŞEHİR BELEDİYESİ'NİN “ASKIDA FATURA” KAMPANYASI RAMAZAN AYINDA DA DEVAM EDİYOR

14 Nisan 2022 09:36

Kırşehir Belediyesi’nin ekonomik olarak zor günler geçiren ve su faturasını ödemekte güçlük çeken vatandaşlar için başlatmış olduğu “Askıda Fatura” Dayanışma Kampanyası, Ramazan ayında da devam ediyor.

TUNÇ SOYER: RAMAZAN DAYANIŞMASINI 'ASKIDA FATURA' İLE BÜYÜTELİM

TUNÇ SOYER: RAMAZAN DAYANIŞMASINI 'ASKIDA FATURA' İLE BÜYÜTELİM

06 Nisan 2022 12:58

İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı Tunç Soyer’in pandemi sürecinde ‘Biz Varız’ dayanışması kapsamında başlattığı ‘Askıda Fatura’ uygulaması, Ramazan ayı nedeniyle yeniden hayata geçirildi. Ekonomik krizin giderek ağırlaştığı bu günlerde dayanışmanın her zamankinden daha büyük önem taşıdığını belirten Başkan Soyer, “İşsizlik ve yoksulluk ülkemizin en büyük problemi. Hayat pahalılığı akıl almaz boyutlara ulaştı. Şimdi yeniden dayanışma zamanı. Maddi sıkıntı yaşayan hemşerilerimizin su faturalarını ödeyerek bu dayanışmayı büyütebiliriz” dedi.

KDZ.EREĞLİ BELEDİYE BAŞKANI POSBIYIK VE YÖNETİMİ, ‘ASKIDA FATURA’ KAMPANYASINA DESTEK VERDİ

KDZ.EREĞLİ BELEDİYE BAŞKANI POSBIYIK VE YÖNETİMİ, ‘ASKIDA FATURA’ KAMPANYASINA DESTEK VERDİ

28 Mart 2022 15:59

Kdz. Ereğli Belediyesi’nin su faturalarını ödemede güçlük çeken vatandaşlar için düzenlediği ‘Askıda Fatura Uygulaması’ kampanyasına Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Belediye Başkan Yardımcıları ve Daire Müdürleri de destek verdi.