
Arkeoloji ve sanat, Kuşadası'nda “Doğadan Tabloya Dönüşenler" sergisinde buluştu
22 Haziran 2026 17:02
Emekli arkeolog Songül Erbay’ın 25 yıllık meslek yaşamı boyunca gerçekleştirdiği arkeolojik kazılar, araştırma gezileri ve doğa yürüyüşleri sırasında topladığı doğal materyallerden oluşan “Doğadan Tabloya Dönüşenler: Doğa ve Arkeoloji” adlı sergi, Kuşadası Belediyesi İbramaki Sanat Galerisi'nde ziyarete açıldı.













