
AKSARAYLI TARIM İŞÇİSİ: "1 MAYIS İŞÇİ BAYRAMIMIZ TARLADA ÇALIŞTIĞIMIZ ANDIR"
01 Mayıs 2024 17:21
Tarım işçileri, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde çalışmaya devam ediyor. Tarım İşçisi İsmail Küçük, "Yaşadığımız alanları görüyorsunuz, çadırlarda kalıyoruz, asla rahat yaşamıyoruz. Aldığımız paralarla boğazımızı doyuruyoruz. "Bizim 1 Mayıs İşçi Bayramımız tarlada çalıştığımız andır, tarlada bayramlık yapıyoruz” dedi.




