
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nden Muharrem ayında 19 ilçede aşure ikramı
22 Haziran 2026 16:46
Antalya Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayında geleneksel hale getirdiği aşure ikramını bu yıl da sürdürüyor. Bu kapsamda 19 ilçede vatandaşlara 40 bin porsiyon aşure ikram edilecek.













