
Verimli enerji tüketimi için klimalarda “24 Derece” kampanyası
24 Haziran 2026 09:46
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı’nın yönlendirmesiyle Elektrik Dağıtım Hizmetleri Derneği (Elder), yaz aylarında artan klima kullanımına yönelik “#24DereceİleMümkün” farkındalık çalışmasını başlatıyor.