
Müsavat Dervişoğlu: “Bunlar artık miadını doldurmuş uzatmaları oynayan bir iktidar konumundadır”
18 Mart 2026 17:32
İYİ Parti Genel Başkanı Müsavat Dervişoğlu, “Hükümet bir gün bile ayakta kalmamalı. Peki bu hükümet neden ayakta kalıyor? Çünkü memlekette muhalefet yok diyorlar. Muhalefet eskiden yoktu. O sebeple bu beyler 23 sene iktidarda kaldılar. Şimdi muhalefet var. Müsavat Dervişoğlu var, Ünye var, Ordu var, Samsun var. Ve bunlar gidecektir. Bunlar artık miadını doldurmuş, zamanını tamamlamış uzatmaları oynayan bir iktidar konumundadır” dedi.