46 SİVİL TOPLUM ÖRGÜTÜ: “OKULLARDA HER ÇOCUĞA VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNE ÜCRETSİZ OLARAK BESLEYİCİ, GÜVENLİ VE DENGELİ OKUL BESLENME PROGRAMLARI SUNULMALIDIR”
19 Aralık 2022 13:36
Ankara Barosu Çocuk Hakları Merkezi, Eğitim-Sen Genel Merkezi, İnsan Hakları Derneği ve Çocuklar Aynı Çatı Altında Derneği’nin de aralarında bulunduğu 46 sivil toplum örgütü (STÖ), çocukların beslenme hakkına ilişkin yetkili birimlere çağrıda bulundu. Yapılan açıklamada, “Eşitlik ilkesi doğrultusunda, merkezi ve yerel kamu kurumlarının iş birliği ile okullarda her çocuğa ve üniversite öğrencilerine ücretsiz olarak besleyici, güvenli ve dengeli okul beslenme programları sunulmalıdır” denildi.